ACC Barbić
Remete 94, Zagreb - Remete
Radno vrijeme
Pon - Pet: 09:00 - 17:00
Kontakt
Usluge
Servis
Redovni servis
Tehnički pregled
Opći pregled vozila
Dijagnostika
Mehaničarski popravci
Pogonski sustav
Mjenjač i kvačilo
Ulje i filteri
Zamjena ulja
Amortizer/ovjes
Ispušni sustav
Kočioni sustav
Elektrika
Osvijetljenje/žarulje
Auto elektrika
Elektronički sustavi
Akumulatori
Dijagnostika
Gume i felge
Zamjena guma
Optika/geometrija
Klima
Klima sustav
Punjenje klima sustava
Karoserija
Auto staklo
Ostalo
Dodatna oprema
Servis gospodarskih vozila
Vučna služba
Usluga dovoza/odvoza vozila
ACC Barbić
Remete 94, Zagreb - Remete
Radno vrijeme
Pon - Pet: 09:00 - 17:00
Kontakt
O servisu
ACC Barbić osnovan je 2005. godine, a nalazi se na adresi Remete 94 u Zagrebu. Servis vrši popravke na svim vrstama vozila. Od opreme koriste različite dijagnostičke uređaje, optiku vozila, vulkanizaciju, specijalne alate, a planiraju ubrzo opremiti servis uređajem za ispitivanje kočnica i klima sustava.
U osam godina rada servisa kontinuirano se educiraju na raznim seminarima te sukladno tome opremaju servis sa specijalnim alatima i uređajima za rad na novim vozilima. Još jedna odlika ACC Barbića je dobar timski rad i razmjena informacija s korisnicima njihovih usluga.
Nema toga s čime se dečki nisu spremni uhvatiti u koštac, a uveseljava i činjenica da mehaničari vladaju novim znanjima s posljednjih školovanja. Uz to, servis je opremljen novim Boschovim valjcima za testiranje kočnica, CEMB-ovim uređajem za geometriju kotača, a u prostore je stigao i potpuno automatizirani RobinAirov uređaj za servis klima-uređaja. Tako „naoružani“ mehaničari u ACC Barbiću samoinicijativno te proaktivno šire posao.
Nakon desetogodišnjeg kontinuiranog usavršavanja po raznovrsnim seminarima Zlatko Barbić je i odličan sugovornik te ekspert kad je riječ o kušnji rabljenih automobila. U razgovoru s njime dolazimo do teme popularnog unosa rabljenih automobila iz EU i problematike njihova održavanja. „Mahom su to snažniji dizelski automobili s jako puno kilometara i primjećujem da sve više istih dolazi na kontrolu, a onda i servis“, govori nam Zlatko, pa ističe da je najčešće riječ o istim ili sličnim problemima. Mnogi hrvatski vozači plićeg džepa polakomili su se i uvezli modele poput BMW-a i Audija s dvolitrenim dizelskim motorima. Ima i Opelovih i Fiatovih motora, a tipični se problemi mogu svrstati u nekoliko tipičnih kvarova koje treba odmah dijagnosticirati.